6 APRILIE 2019

zile
ore
minute
secunde
Start: 06 Aprilie 2019
Piața Unirii, Brașov
Înscrieri din 14 Ianuarie
Înscrierile se fac doar pe site și doar cu cardul
Limită participanți 1400
1400 de locuri la ambele probe
Data limită înscriere: 10 Martie
După 10 Martie nu se mai fac înscrieri
Categorii: Semimaraton & Cros
La Cros se premiază doar la Open

IIC – INTERSPORT International Corporation este compania responsabilă de achiziţiile şi de managementul grupului INTERSPORT.

Cu peste 5400 de magazine în 42 de ţări, INTERSPORT deţine poziţia de lider pe piaţa de retail de articole şi echipamente sportive.

Primul magazin a fost deschis în Piaţa Unirii, în Bucureşti, pe 11 Mai 2004.
În momentul de faţă, sunt 30 de magazine – opt în Bucureşti (în București Mall Vitan, în Centrul comercial Băneasa Shopping City, în Centrul comercial Vitantis din Vitan, în Grand Arena Mall Berceni, în AFI Palace Cotroceni, în Promenada Mall, în Mega Mall, Park Lake, în Unirii) două magazine în Constanța (Centrul comercial TOM și MARITIMO Shopping Center), două magazine în Iasi (Centrul Comercial Felicia şi Palas Mall), două magazine in Ploieşti (Centrul Comercial Afi Palace Ploiesti si Centrul Comercial Shopping City Ploiesti), doua magazine în Timișoara (Timișoara Iulius Mall și Timișoara 2) şi câte unul în: Braşov, Cluj, Arad, Piteşti, Suceava, Buzău, Bacău, Oradea, Craiova, Focşani, Baia Mare, Galaţi.     

Intersport este primul magazin de o asemenea mărime şi concept care s-a deschis în România.

Compania Continental dezvoltă tehnologii și servicii inovatoare pentru mobilitatea sustenabilă și interconectată a oamenilor şi a bunurilor acestora. Compania cu profil tehnologic fondată în 1871 oferă soluții sigure, eficiente și accesibile pentru autovehicule, mașini, trafic și transport. Continental a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 44,4 miliarde de euro și are în prezent peste 244.000 de angajați în 61 de țări și piețe.

Continental în Brașov. Compania produce unități de alimentare cu combustibil, unități de transfer fluide AdBlue, cât și o serie de subansamble ce intră în componența acestora. Soluțiile inovatoare aduc o contribuție majoră crescând eficiența energetică și, prin urmare, reducând emisiile de CO2 ale unei mașini. În septembrie 2016 a fost inaugurat centrul de inginerie, unde se dezvoltă proiecte ce presupun testarea și validarea produselor, precum și activități de cercetare și dezvoltare, utilizând echipamente și tehnologie de top.

„Brandul nostru de angajator este definit la nivel global, adaptat și implementat la nivel local, ceea ce ne permite să fim autentici și să câștigăm încrederea potențialilor noștri candidați. Ne dorim să fim abordabili, ușor de înțeles, dar în același timp dinamici și să inspirăm încredere. Pentru a ne asigura că suntem astfel percepuți, suntem în permanent contact cu potențialii noștri candidați, fie că vorbim despre începători – prin intermediul gamei largi de colaborări universitare pe care le derulăm, fie că vorbim despre persoane cu experiență – prin participarea la conferințe profesionale, hackathoane și alte evenimente de profil. Bineînțeles, activitatea online a crescut foarte mult în ultimii ani și ne asigurăm că suntem vizibili și pe aceste canale, prin site modern, pagini de social media și banere pe cele mai importante site-uri.” – Maria Marcovici, Continental Romania, Coordonator National Employer Branding Continental 

Prezentare companie Continental Brașov https://www.youtube.com/watch?v=He-m1MNU6lM

Centrul de Inginerie Continental Brașov https://www.youtube.com/watch?v=CxejOsdT-i4

Pentru mai multe detalii despre companie accesați: https://www.continental-corporation.com/ro-ro/

In peisajul bancar romanesc, LIBRA INTERNET BANK se remarca prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea unor produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI.

Fiind prima banca din Romania care a abordat, printr-o strategie de nisa, segmentul medical (din 2004) si IMM, iar apoi succesiv alte profesii liberale si companii medii si mari, LIBRA INTERNET BANK are la baza conceptul cochet de “mica banca din oras a breslei tale” si de “bancher pe care il cunosti personal”.

Din 2011, odata cu schimbarea denumirii in LIBRA INTERNET BANK, banca si-a consolidat strategia de “banca a Internetului”, mizand pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor clientilor, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking de pe piata romaneasca si pe lansarea de produse premiate, precum: cont online, credit online, card de credit online, sistemul de plati online LibraPay, Acces Investigator etc.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de peste 120 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru al cincilea an certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.

Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale. Pe lângă educație, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate.

Sportul este una dintre direcțiile cheie de comunicare, Kaufland România fiind în topul companiilor din România implicate în sport. Aria largă a proiectelor pe care le susținem variază de la amenajări și construcția de spații dedicate practicării unor activități sportive pentru persoane provenite din medii defavorizate până la competiții sportive (ciclism, rugby, baschet, alergat, escaladă ș.a.).

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Lider pe piața europeană compania germană, Premium AEROTEC, este cel mai mare producător și dezvoltator de componente și structuri aeronautice pentru avioane civile și militare. Fabrica de la Brașov produce și asamblează componente metalice și nonmetalice pentru toate programele de serie Airbus, folosind noi tehnologii în domeniul aluminiului și a fibrei de carbon. Începând cu 2009, fiecare avion de tip Airbus, cu care ne desplasăm conține piese fabricate la Brașov.

OLYMPUS: Fabrica de Lapte Brasov S.A. este unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Sud-Estul Europei. Prezenti în România inca din anul 1999, am inaugurat in anul 2011 cea mai mare și avansata tehnologic fabrica de lactate din țară, în urma unei investiții greenfield de peste 55 milioane de euro. Noua fabrica, se întinde pe o suprafata de 28.000 de metri patrati la marginea Brașovului, producand lactate de cea mai inalta calitate atat pentru piața locală, cât și pentru piețele internationale sub brand-ul Olympus.

www.allmountain.ro este unic importator ale colecțiilor The North Face® și Scott®. Ne găsești pe site sau în magazinele din Brașov și București. Te provocăm să îți alegi echipamentul potrivit și exclusiv din magazinele noastre. Misiunea fundamentală The North Face® rămâne neschimbată din 1966, de a oferi cele mai bune soluţii pentru sportivi și exploratori și de a inspira mișcarea globală de explorare. Echipa de atleți oferă inspirație și provocări pentru a dezvolta materiale avansate, care să îndeplinească standardele clienţilor noștri.

Scott® definește stilul direct și performanța sportivilor, prin unelte inovatoare, care te vor ajuta să îți depășești limitele. Credem în ambiție, pasiune și dedicare, iar nimic nu este mai important decât nevoia de sport și mișcare în aer liber.

Noi suntem www.allmountain.ro și îți susținem pasiunea pentru mişcare cu echipamente sportive potrivite şi performante.

PowerBar este unul din cei mai mari producatori de alimente destinate sportului de performanta.PowerBar a fost creat de atleti, pentru atleti. Am pornit PowerBar® ca sa ajutam sportivii sa isi atinga obiectivele oferindu-le produse nutritioniste pentru o performanta atletica optima.

La FRUFRU gasesti mancare si bauturi ultra – fresh, presate la rece si fara bazaconii. Noi astia de la FRUFRU credem ca o lume mai buna incepe cu mancare mai buna. Cand mananci bine, te simti bine, iar cand te simti bine, esti mai deschis sa faci bine. E felul nostru de a schimba lumea.

RAP Confectionery s-a infiintat in 2009 ca partener de productie pentru Mondelez. RAP Confectionery produce batoane extrudate, jeleuri, bomboane de pom si caramele invelite in ciocolata. Face parte din RAP Group (rap-group.ro), un conglomerat de firme specializate in dezvoltarea si proiectarea de echipamente si tehnologii pentru industria alimentara, chimica si farmaceutica. RAP Confectionery s-a dezvoltat rapid si produce astazi pentru Mondelez, Kandia, Aucha, Metro si Carrefour.

Marca NIVEA MEN este unul dintre brandurile de top în îngrijirea masculină, la nivel mondial. Gamele din portofoliu se extind de la produse pentru bărbierit şi creme pentru ten, până la geluri de duş, şampoane, produse de styling şi deodorante, acoperind astfel toate nevoile de îngrijire şi igienă personală ale bărbaţilor moderni. Cu o istorie de peste 90 ani, rolul NIVEA MEN este de a scoate la lumină potenţialul fiecărui bărbat şi de a-i spori încrederea în sine pentru a realiza lucruri măreţe.

Gama NIVEA MEN DEEP este special concepută pentru pielea bărbaților datorită formulei care asociază carbonul cu ingredientele antibacteriene, asigurând o curățare profundă și prospețime de durată – indiferent de provocările întâlnite pe parcursul zilei. De asemenea, produsele beneficiază de un parfum aparte, cu note intens lemnoase și un design minimalist, masculin.

Urban Monkey este in primul rand #optimisticbynature. credem ca nu trebuie sa faci compromisuri pentru a le avea pe toate si ca ceea ce este sanatos, poate fi si cool. mai mult, suntem convinsi ca sucul potrivit, o atitudine jucausa si o groaza de energie naturala ne ajuta sa ne indeplinim visurile. produsele noastre Urban Monkey sunt RAW, nepasteurizate, preparate din cele mai bune ingrediente, presate cu grija la rece, pentru a obtine cantitatea perfecta de vitamine, fibre si alti nutrienti.

Înființată în 2006 în Brașov, firma Auto-Kino și-a început activitatea din dorința de a reprezenta un brand de renume în lumea automobilelor, și anume Subaru. Activitatea de dealership nu a fost și nici nu a rămas singura preocupare a firmei noastre pe piața auto. Din dorința de a acoperi nevoia de servicii tot mai extinsă a clienților, firma noastră s-a dezvoltat și și-a lărgit domeniul de activitate permanent, devenind în prezent un centru auto care oferă o gama completă de servicii, aici enumerând: reparații mecanice și electrice, diagnoză, tinichigerie și vopsitorie, servicii de tractare și asistență rutieră, centru de constatare daune.

În 2013 am devenit dealer autorizat KIA, o marcă în plină expansiune pe piața auto mondială, un producător venind cu o mare promisiune orientată spre inovație și calitate. Subaru este prin definiție o mașină sportivă și de outdoor, iar Kia, un producător care se laudă cu o orientare importantă spre mișcarea sportivă, fiind sponsor al Australian Open, FIFA World Cup, sau alte comptiții sportive de anvergură. În acest context, Auto-Kino păstrează accentul mărcilor pe care le reprezintă, se implică și sprijină sportul, ecologia și mișcarea în aer liber în ansamblu.

www.subarubrasov.ro | www.kiabrasov.ro | contact@subarubrasov.ro

La 7 ani dupa ce The Coca Cola Company cumpara Dorna Apemin SA, Valvis Holding vine pe piata autohtona cu un nou brand de apa, Aqua Carpatica, cea mai pura apa minerala carbogazoasa din lume.

AQUA Carpatica – UNICA IN LUME este singura apa minerala natural carbogazoasa, cu 0 mg/l nitrati si nitriti.

Să-ţi asculţi corpul este un lucru, să înţelegi ceea ce îţi spune el este un cu totul alt lucru. Polar vă ajută să vă înţelegeţi în profunzime antrenamentul. Facem aceasta printr-o combinaţie a experienţei în domeniul sportului, fiziologiei şi al electronicii cu înţelegerea profundă a nevoilor clientului. Nu este o surpriză că suntem lideri în inovaţiile tehnice şi dispozitivele de monitorizare a ritmului cardiac încă din anul 1977.

Şi suntem furnizori pentru toate nivelurile de fitness, oferind o gamă cuprinzătoare de produse, împreună cu sprijin şi sfaturi esenţiale. Totul, de la îmbunătăţirea performanţei sportive a unui atlet până la ajutarea oamenilor să se bucure de un stil de viaţă mai sănătos şi sprijinirea reabilitării, precum şi gestionarea greutăţii corporale.

Această dorinţă de a fi cel mai bun este posibilă cu ajutorul profesioniştilor ambiţioşi şi foarte talentaţi, care continuă să creadă în ceea ce facem astăzi cu tot atâta pasiune cum o făceam şi acum mai bine de 30 de ani. Iar succesul nostru se vede limpede. În prezent, Polar are 1200 de angajaţi în lumea întreagă, are 26 de filiale la nivel global şi conduce o reţea de distribuţie care aprovizionează mai bine de 35.000 de puncte de vânzare cu amănuntul din peste 80 de ţări. Iată ceea ce numim puterea din spatele conceptului Polar.