Facebook Popup Widget

Fundraising 2014

HOSmasina la Semimaraton Brasov Intersport

Mesajul campaniei

Fundatia HOSPICE Casa Sperantei (HCS), ofera servicii complete de ingrijire paliativa in Brasov, Bucuresti, Fagaras, Zarnesti, Ingrijirile paliative la domiciliu ocupa ponderea, intrucat bolnavii in stadii avansate prefera sa fie ingrijiti la domiciliu, prin personal de specialitate care sa efectueze vizite regulate, in functie de nevoile specifice fiecarui pacient.

Serviciul de ingrijire la domiciliu pe raza judeţului se face cu ajutorul a 25 de masini, pe care HOSPICE le-a achiziţionat sau le-a primit ca donaţie in timp. Dintre acestea, unele sunt mai vechi de zece ani şi extrem de uzate din cauza condiţiilor dificile de drum parcurs.

Asociatia Cetatea Brasovului (ASC) a intins o mana de ajutor ca fundatia sa-si duca mai departe misiunea şi echipele medicale sa poata ajunge la cat mai mulţi pacienţi.

In 5 aprilie 2014, Asociatia Cetatea Brasovului a organizat a-IV-a editie a Semimaratonului Brasov Intersport. Organizatorii au reusit sa atraga atentia asupra semenilor nostri diagnosticati cu o boala incurabila. “Impreuna reusim!”, sloganul competitiei a capatat un sens nou si scop comun, concurentii fiind implicati intr-o actiune de strangere de fonduri in beneficiul HCS. Participantii au fost solidari cu pacientii si s-au aliniat la linia de start cu un ajutor concret pentru ca acestia si familiile lor sa se poata bucura de viata si de clipele petrecute impreuna.

Hosmasini la Semimaraton Brasov

Metode de atragere de fonduri folosite

Persoanele care au alergat la semimaraton, au putut deveni fundraiseri pentru HOSmasina, prin completarea unui formular pe site-ul www.semimaraton.ro . Ulterior, acestora le-a fost creat cate un cont individual pe platforma care faciliteaza donatiile online www.galantom.ro. Ulterior, au desfasurat propriile campanii sore a convinge prieteni si cunoscuta si sustina cauza. Cu totii isi stabileau suma pe care isi doreau sa o stranga, si isi popularizau pagina prin canalele de care dispuneau in randul prietenilor, rudelor, colegilor de serviciu, apropiatilor. Toate donatie primite, fie online sau numerar, erau mentionate pe platforma Galantom cu mentionarea donatorului. Mesajul avea un rol important, influentand totodata evolutia ascendenta a contorul de target virtual. Primii fundraiseri care au reusit sa stranga suma de minim 500 lei au beneficiat inscrierea gratuita la concurs.

22 de fundraiseri alergatori au strans din 186 de donatii de la 116 donatori unici, suma de 24.872 lei (5500 euro).Actiunile intreprinse de concurentii fundraiseri s-au soldat cu sponsorizari de la 4 companii

Fie ca si-au convins prietenii si rudele sa doneze sau sefii sa sponsorizeze, acesti oameni, prin efortul lor, au ajutat la achizitionarea unei HOSmasini care este deosebit de utila echipei medicale HOSPICE. Banca Transilvania s-a alaturat acestei initiative si la sfarsitul evenimentului a donat 2 masini fundatiei.

Hosmasina la Semimaraton Brasov

Suma stransa (RON) 24750

Valoarea contributiilor in natura primite in urma campaniei (RON) 40500

Scurta descriere a campaniei de atragere de fonduri

In anul 2013, sub sloganul „TU conduci HOSPICE-ul acolo unde e nevoie de el!“, HOSPICE Casa Speranţei a dat startul campaniei „Bani pentru HOSmaşina“.

Prin donaţii individuale, ne-am propus sa strangem suma necesară cumpararii unui autoturism cu care echipele medicale sa poata ajunge la pacientii care au nevoie de HOSPICE. Este vorba despre copiii şi adultii care trebuie sa infrunte provocarea unei curse nedrepte, cu o boala incurabila. Ulterior, Campania s-a desfasurat online pe www.bursabinelui.ro.

Campania a atras atentia Asociatiei Cetatea Brasovului care a imbratisat cauza la Semimaratonul pe care l-a organizat la Brasov, Organizatorii au promovat cauza si proiectul prin mijloacele de comunicare de care a dispus (facebook, newsletter etc.). Concurentii au inteles pe deplin cauza si nevoia si au inceput Campanii individuale de strangere de fonduri prin a-si face cont pe platforma www.galantom.ro, implicand colegii, prietenii, familia. In acest fel, 22 de alergatori au strans suma de 24.750 lei, din 186 de donatii de la 116 donatori unici,

Ca raspuns la aceasta campanile, Banca Transilvania a donat doua autoturisme in valoare totala de 40.500 lei.

Hosmasina la Semimaraton Brasov

Metode de cultivare ulterioara a donatorilor atrasi prin aceasta campanie

Persoanele care au alergat la semimaraton, au putut deveni fundraiseri pentru HOSmasina, prin completarea unui formular pe site-ul www.semimaraton.ro . Ulterior, acestora le-a fost creat cate un cont individual pe platforma care faciliteaza donatiile online www.galantom.ro. Ulterior, au desfasurat propriile campanii sore a convinge prieteni si cunoscuta si sustina cauza. Cu totii isi stabileau suma pe care isi doreau sa o stranga, si isi popularizau pagina prin canalele de care dispuneau in randul prietenilor, rudelor, colegilor de serviciu, apropiatilor. Toate donatie primite, fie online sau numerar, erau mentionate pe platforma Galantom cu mentionarea donatorului. Mesajul avea un rol important, influentand totodata evolutia ascendenta a contorul de target virtual. Primii fundraiseri care au reusit sa stranga suma de minim 500 lei au beneficiat inscrierea gratuita la concurs.

22 de fundraiseri alergatori au strans din 186 de donatii de la 116 donatori unici, suma de 24.872 lei (5500 euro).Actiunile intreprinse de concurentii fundraiseri s-au soldat cu sponsorizari de la 4 companii

Fie ca si-au convins prietenii si rudele sa doneze sau sefii sa sponsorizeze, acesti oameni, prin efortul lor, au ajutat la achizitionarea unei HOSmasini care este deosebit de utila echipei medicale HOSPICE. Banca Transilvania s-a alaturat acestei initiative si la sfarsitul evenimentului a donat 2 masini fundatiei.

Ce schimbari s-au produs prin mobilizarea resurselor prin aceasta campanie

In perioada aprilie-octombrie 2014, cele trei HOSmasini au asigurat un numar de 1.392 de vizite la domiciliu (aprox.232 / luna). Un numar de aproximativ 70 pacienti au beneficiat de alinare si mangaiere atunci cand atunci cand a fost nevoie!

Hosmasina la Semimaraton Brasov

Concluzie/rezumat

Serviciul de îngrijire la domiciliu în județul Brașov se face cu ajutorul a 25 de autoturisme, pe care HOSPICE le-a achiziţionat sau le-a primit ca donaţie de-a lungul timpului.

Jumătate dintre acestea sunt mai vechi de zece ani şi sunt extrem de uzate din cauza condiţiilor dificile de drum parcurs, însă reușesc să aducă zâmbete și alinare când ajung la destinație.

Asociatia Cetatea Brasovului a inteles nevoia si a dorit sa faca mai mult decat a spune “Imi pare rau!”. Organizatorii Semimaratonului Brasov-Intersport au imbratisat cauza si au mobilizat alergatorii intr-o actiune majora de strangere de fonduri.

22 de concurenti s-au antrenat cu sufletul și apoi au alergat impreuna. Am încheiat cursa victoriosi, in numele VIETII, al SPERANTEI și al DEMNITATII! Alaturi de ei au fost alti 118 oameni cu suflet mare si Banca Transilvania. Au daruit fundatiei 3 masini cu care echipa medicala HOSPICE poate ajunge in timp real la domiciliul celor care isi striga durerea si neputinta.

Ne vedem la Start pe 4 Aprilie 2015!